2 tips för att överleva dagen

1kommentarer

För första gången i mitt liv, av det jag kommer ihåg... har jag varit i lägenheten HELA DAGEN. Lite dubbla känslor över denna prestation. Det känns som att man har kastat bort dagen samtidigt som det verkligen var nödvändigt. Ett liv fullt med träffar, träning, jobb och allt detta med allt för lite sömn ger sina spår. Så people, SOV på nätterna.
 
Multitasking, det är bra!  (Appropå ingening..) Det får fem av fem stjärnor. För just nu sitter (ligger i sängen) jag och skriver min super uppdaterade blogg, pratar med Mattias som råkar vara världens bästaste människa (hands off) samtidigt som jag uppdaterar mig om livets händelser. Det är på det här viset som jag hinner med så mycket på dagarna!
 
Så här är tipsen för idag: Sov på nätterna och multitaska, så kommer livet bli mycket enklare för er!
 
Imorgon ska jag ta tag i mitt liv där jag inte ens kommer ha en minut till övers. Tidig morgon, personalmöte men som kommer vara influerat med spa så det är ändå helt okej, sen rasta min gudson, leka med bästaste Mattias, träffa Sanna och röra på fläsket i form av att springa efter en vit liten boll, en sport som även kallas innebandy. Gäller att ladda upp batterierna så CIAO!
 
PS. läs denna blogg också.. http://mbmotivation.blogg.se/

1 kommentarer

Mattias

19 Feb 2013 06:48

Hahaha åååh du är så knasig! :D

Kommentera

Publiceras ej