Dregel... dropp... dropp...

0kommentarer

Sista dagen ute i fält och här sitter man i en iskall bil och knappar på tangenterna med fingervantar på. Det är inte en miljö men brukar befinna sig i direkt. En stabsplats i en bil... ja så kan det vara när man bryter en förläggning! Detta innebär dock att vi kommer vara inne på Kvarn innan lunch vilket kommer bli skönt! Det har varit en nice fältvecka ändå, väldigt lite sömn, mycket kritik men ändå bra. När vi kommer tillbaka på Kvarn väntar vård, vård och ännu mer vård. Drygt I know, men det är ändå helt okej! Ikväll kommer man få sova i en riktig säng och innan det ta en lång varm dusch, SKÖNT!

Jag shoppade mina babes igår också! I love it! De är helt underbara och kan inte vänta till jag får dem!

Nej man kan inte annat än älska dem! Hittade en del andra älskvärda kläder också men jag har faktiskt inte köpt så mycket! Men det lär bli mer.. Kanske.. (A) Denna vecka får vi åka hem på torsdag och då ska jag bara sova och sen på fredagen packa för att sedan bege mig till Ljusdal. Denna helg ska jag umgås med min bror, eventuellt mina bröder, och mormor och morfar! Det kommer bli en bra helg, en rolig helg. Är dock party sugen, speciellt om jag hinner få mina babes! Men det får vänta till helgen efter helt enkelt. Nej nu orkar jag inte skriva mer men ni får fortsätta dregla över mina skor, det gör jag!

Kommentera

Publiceras ej