DAMP

0kommentarer

Jag är helt seriös, den där mannen kan inte ge kritik det är helt sanslöst! Först står han i en halvtimme och berättar dåliga saker vi har gjort förutom en sak och det var får intensivitet i arbetet som var HELT OKEj men resten var skit OCH SEN så ska han berätta för oss de dåliga sakerna vi har gjort idag, ursäkta men jag tror jag missade de bra sakerna..? Vad hade vi gjort bra? CP, jag är absolut inte den som stör mig på människor och inte kommer överens med dem utan jag kommer överens med alla. Även om jag inte tycker om dem så visar jag inte det men denna person hatar jag mer än allt annat. Kanske inte så illa men HATA HATA HATA. Ta en stresshanterarkurs för fan.

Så nu har jag fått ur mig lite, har dock klagat en hel del de senaste dagarna men har lika mycket agressioner inom mig, mot honom ändå... Det känns ändå skönt ett tag, innan han kommer med något nytt idioti!

Lyssna på lite musik nu, ja tack! :) Lite live, acoustic Yellowcard, me like! Sen får man se vad spellistan har att bjuda på. Måste dock uppdatera den en del men det kommer en tid till det med. Idag har jag ett längre pass, hela två timmar! Så dum och oegoistisk som jag är (vädur egoistisk, my ass! Okej, ganska ofta men inte denna gång...) så har jag knappt sovit någonting alls de senaste dygnen och nu när jag är med och bestämmer postschema sätter jag mig frivilligt på dubbelpass och från 1-3. Först kommer Norrsjö och jag byter ut ena passet som egentligen var 00-01 så han får det istället och sen blir jag erbjuden att ta 22-00 istället för mina pisspass men tar ändå skitpassen för att låta de andra få sova. Och då har jag ändå gått runt hela kvällen och klagat på att jag är så trött. Jag är väldigt logisk, haha! Men jag kommer få fyra timmar, hur tänkte jag nu? Kommer jag inte alls få... FAN. Tänkte att jag skulle få fyra timmas i sträck men får fan bara tre. Pissigt värre! Aja, blir en zombiedag imorgon med (H)

Somnade även med ett leende på läpparna, det är inte alla dagar man gör det och då sover man gott! :) Nej nu ska jag få lite ångest och kolla efter massa kläder.. :o Smart? Nej inte direkt. PUSS

Kommentera

Publiceras ej