Besvikelsens dag?

0kommentarer

Heeey, idag har det hänt stora saker! Jag brukar aldrig få skäll men idag hände det, PLÖTSLIGT HÄNDER DET. Haha, det är skrattretande. Anledningen till att jag fick skäll var för min attityd, "har du problem med att ta order från mig" ... tar ett steg fram och står nu 10 cm ifrån med ansiktet, "har du problem med just mig" JA FÖR FAN, du kan ingenting och är helt inkompitent! Nej men det sa jag inte men det skulle sitta fint att säga för hans misstag skyller han på oss så det är jävligt pissigt. Men jag ska tydligen få en chans att yttra mina åsikter för honom så han kommer få veta lite hur jag känner. Ja sen fick vi även skäll i grupp för hans misstag och sen kom jag tio min sent till mitt pass för mitt alarm vägrar låta, det är helt absurt! Jag har på högsta volym men det låter fan inte ens.. Kommer hit och hon är asförbannad, det är endå tio minuter men jag får skylla mig själv och stå mitt kast.

Inatt får man mycket sömn, hela 3 timmar..! Okej jag fick sova 1 timme innan passet också men det är inte mycket att hänga i julgranen ändå..! Man kommer vara lagomt trött imorgon. Får se hur det går med upprättandet och det hela men det ska nog gå bra! Man har ju sina kompanjoner som man det brukar gå utmärkt med, det är bara en viss annan person som brukar förstöra det hela genom att ha noll koll!

Nej nu ska jag försöka att inte somna på datorn, hej armhävningar och situps!

Kommentera

Publiceras ej