Student 2010

0kommentarer

Gårdagen går knappt att beskriva med ord för allt var så himla bra! Allt från champagnefrukosten med dricka och härligt sällskap av klassen till dansandet på statshuset. Man höll igång hela dagen och ingenting alls gick snett överhuvudtaget. Bara känslan när man vaknade och slog upp ögonen och första tanken "Jag tar studenten idag", hur härligt som helst! Hela dagen har man haft ett leende på läpparna och känslan när man står på flaket och skriker, sjunger och tjoar! Ååååh, jag vill göra om allt igen! Det var verkligen en livsupplevelse som jag verkligen kommer bära med mig. Alla människor man träffade och alla skratt, glada miner och underbara konversationer. En fantastisk LIVSUPPLEVELSE kan man lätt säga! Tack allihopa för att ni dela denna dag med mig och tack för alla fina presenter.

Kommentera

Publiceras ej