Shopping

0kommentarer

Idag har jag hunnit med rätt mycket varav shopping var en av dem sakerna. Till en början gick jag en morgonpromenad från Granloholm till Korsta, från dörr till dörr med ett stopp på Coop tog det ganska exakt en timme. Klockan var enbart åtta på morgonen så jag lyckades få hela fyra timmars sömn som jag ska leva på idag. Död ikväll, ja det kommer jag vara. Väl i Korsta ordnade jag lite frukost och tittade runt lite på internet vilket resulterade i att jag shoppade en del på Nelly.com. Riktigt snygga saker måste jag dock säga! Bilder ser ni nedan. Jag har även invigt mormors gamla cykel idag med först en tur till stan för att göra bankärenden och sedan vidare till Nacksta för att hämta lite sommarkläder och umgås med syster lite. Det är riktigt skönt och smidigt att cykla och det satt verkligen inte fel att solen steker på! Helst skulle jag vilja ligga ute i solen nu och jäsa men städning och diskning måste göras sen beger jag mig upp till Granloholm! Hoppas ni andra har varit eller är ute i solen i alla fall!

Shoppingen:


Trosor 39:- (2 st)


Leggings 49:-


Leggins 49:-


Leggings 49:-


Blazer 269:-


Jeans shorts 189:-


Topp 99:-


Klänning 159:-


Blus 59:-



Väst 119:-

Kommentera

Publiceras ej