Ny blogg, ny start på livet

2kommentarer

Ut med det gamla, in med det nya. Det känns som att en ny blogg var på tiden i och med att så mycket i mitt har förändrats och jag vill inte älta i det som varit. Livet har väl sina baksidor även idag men förhoppningsvis löser det sig på bästa sett, kanske inte det sätt jag verkligen vill att det ska göra det men hoppet finns ännu uppe. Fast egentligen vore det en lögn att jag skulle sluta älta för det finns en del oavklarade saker som jag gärna vill lösa på en bra sätt, som sagt, hoppet finns ännu uppe (på vissa fronter). Så ett ny start på livet är nog att ta i men jag ska försöka göra det bästa av situtionen och tack vare mina underbara vänner kommer jag förhoppningsvis klara det galant!

Sen är det också enbart ett få antal dagar kvar tills jag tar studenten och det känns rikigt skönt samtidigt som det känns tråkigt i och med att det känns som att man kommer missa massa tid och tappa vänner från klassen. Många kommer man antaligen ha kontakt med, framförallt på somarn men man lär säkert glida ifrån de flesta. Jag hoppas på fantastiska dagar på slutet och jag hoppas alla andra är peppade till hundra på att ta studenten? Det är jag i alla fall!

2 kommentarer

Ida

08 Jun 2010 15:57

Bra tjejen. Bara att vara... stark eller nåt... Och gå vidare. Du kommer att hitta rätt, och se det som att du nu hinner ha mycket mer kul på vägen. Kram

isaac

13 Nov 2010 13:08

singel och letar efter ett förhållande;) och jag talar engelska och lite svenska ord och jag vill lära sig svenska och gillar svenska dam och du skickar mig meddelande via e-post; [email protected]

Kommentera

Publiceras ej