Inför mottagning

0kommentarer

Ikväll har jag med Johannas hjälp fixat ordning inför mottagningen som ska hållas imorgon. Man kände sig lite bossig eftersom att man sa vad hon skulle göra hela tiden men det verkade inte som hon hade något emot det, speciellt inte när hon tackade för att hon fick hjälpa till. Två tårtor är gjorda, pastan är kokt och kycklingen är rensad. Rummen är rätt så städade och man själv är nyduschad. Nu väntas sängen och de fina sex timmars sömnen man får. Lagomt död man kommer vara på lördag med sammanlagt sju timmars sömn på två nätter. MEN det är bara studenten en gång i livet! Vi har även fixat flaket idag och resultatet blev riktigt bra! Nu håller vi tummarna för att det är finväder imorgon så att man slipper stå i regn. Annars har jag även tittat på Hedbergskas student men jag tror inte jag har fattat att jag tar studenten imorgon..! Helt ofattbart!

Kommentera

Publiceras ej