Hem för en tid framöver

0kommentarer

Det blev dåligt med bloggande nu men det har hänt väldigt mycket på sistone. För det första tog inte den så kallade berg och dalbanan slut fören igår och sen har jag äntligen fått någonstans att ta vägen fram till lumpen. Nu är man riktigt lättad och kan till och med säga att man bor någonstans. Under de här dagarna har det hänt väldigt mycket och det har till och med fotograferats med MIN kamera. Fick en i studentpresent så nu fotograferas det vad jag än gör. Senast för en halvtimme knäpptes ett kort på min och Johannas tjockarkväll som vi har ikväll. Mathilda kom precis kommit hit och håller oss sällskap ett tag innan hon drar vidare. Bilder kan jag lova kommer upp så småning om, kanske till och med ikväll, vem vet! Livet flyter på bra i alla fall och jag trivs, jag är nöjd.

Kommentera

Publiceras ej