Förtrollande kväll

0kommentarer

Hur otroligt rolig kväll som helst igår! Det var verkligen ingenting som gick snett och jag hade det roligt rakt igenom! Först var det enbart de tio tjejerna, vi körde festlekar, dansade, shotrace och mycket annat roligt. Efter allt detta var det dags att bege oss till Stats där vi träffade otroligt roliga människor som vi dansade för fullt med! Det var förvånansvärt roligt på stats igår. Efter detta drog vi tillbaka till spat där det var meningen att det skulle bli efterfest men det slutade inte på det viset. Efter mindre än en timme gick alla och läggde sig medan jag och Tomas satt uppe och pratade fram tills morgonkvisten då resten började vakna upp. Resultatet är nu att jag inte har sovit någonting alls i natt och ska ha min student imorgon... Det var helt klart värt det men nu är det dags för mig att ta en liten tupplur så att jag orkar med resten av dagen som är fylld av student och flakfixande!

Kommentera

Publiceras ej