Cinderella

0kommentarer

Igår kom man hem från en kryssning med ena familjen. Det var jag, Pernilla K, Linus, Joakim och min älskade Lucas. Det har varit en resa fylld med skratt och massa lek eftersom det enbart var jag och Pernilla K som kunde räknas som vuxen. Jag har till och med spelat Gitar Hero för första gången i hela mitt liv, ja äntligen tog jag mod till mig och provade! "Linus, du får ordna det här, jag vill göra det absolut lättaste som går", tydligen fanns det lättare ändå men men, jag klarade i alla fall av det och det gick rätt så bra! Jätte rolig resa i alla fall, tyvärr kunde jag inte ladda kameran så några bilder har jag inte... Ikväll drar jag iväg till Gnarp och sedan vidare till Ljusdal imorgon där jag ska fira midsommar. Ser framemot det väldigt mycket, där de flesta syskonen samlas tillsammans med mormor och morfar. Det kommer bli riktigt härligt men mycket bloggande kommer det inte bli. Hoppas ni kommer ha en bra midsommar i alla fall!

Kommentera

Publiceras ej