Besök

0kommentarer

Idag fick jag besök av mina små bröder och den fem månader gamla valpen Ronja. De ska stanna hos mig fram till söndag men känner jag mig rätt kommer jag antagligen vilja ha Ronja ännu längre men vi får se hur det blir. Det beror mycket på hur låst man blir för jag vill kunna hitta på saker trots att jag har hund. Pappa skjutsade hit dem så honom har man träffat en stund idag. Pernilla var även med tidigare och är även här nu. Just nu sitter vi och spelar Guitar Hero och har det allmänt mysigt efter en promenad i spöregnet och åskvädret som var! Det regnar nu med men inte lika mycket som vi var ute i. Jag ska strax åka iväg och städa för sista gången och sen väntas en tacokväll med syskonen. Många bilder kommer knäppas och självklart ska vi få se dem!

Kommentera

Publiceras ej